face down, ass up that's the way i tie my shoes


fredag:
sanna, linda, patten och alex var hemma hos mig. vi förfestade lite sen drog jag sanna och linda till en annan fest. mycket trevligt faktiskt.

lördag: putte, 08:an och muuu kom hem till mig och lite senare kom sedan mina fina (sanna och linda). sjukt kul hade vi faktiskt, planerna var ju att grilla igentligen med de började ju fan spö regna, så de blev dricka dricka dricka @ my place. anna tittade förbi en sväng också. och runt tolv tiden kom min bejjbi från kalmar, han ville finnas där för mig. så söt!!

söndag: blev att grilla idag istället. putte och 08:an köpte dock pizza för dom inte orkade vänta. sen senare började jag packa ihop mina grejer för att hänga med niklas till kalmar ett tag, kände att jag verkligen behövde de. stanna upp lite, och försöka läka.

jag har inte riktigt kommit på än, hur jag någonsin ska klara detta. för känns som en väldigt viktigt bit från mig är borta. känner en enorm tomhet, hela jag känns tom. för övrig försöker jag sluta röka nu också mitt i allt, rökte endast 1 och en halv ciggarett i går. fast iofs sov jag ungefär 20 timmar av dygnet. var bara vaken någon enstaka gång åh då kände jag inget röksug alls.

 


hoppas de blir riktigt varmt åh skönt idag. nu ska jag kolla på gossip girl åh hoppas på att bli hungrig snart, för pälskling köpte billinge ost igår SÅ JÄVLA GOTT, senså har han lagt upp lasagne till mig med, åh han gör så jävla god lasagne!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0