i hate people who judge me on my mistakes. you dont see me going around judging your parents on their mistake


i söndags kom matilde hem till mig på monnen med frukost, alltså frukost på sängen dåå juue. mycket mums. sen drog vi bort till trollevi för att träffa Joanna och glo på när killarna spelade fotbollsmatch.



sedan var det mat hemma hos biggan vid två, köttfärsås och spaghetti samt en söndags öl. de gjorde gott



efter vi käkat drog jag, joanna och matilde hem till mig för att kolla på alvin och gänget 3, plus bulta lite. senare mot kvällen kom sannis hem till mig, kändes fan konstigt åh sova utan henne i lördags faktiskt eftersom hon sovit hos mig så himla mycket de senaste :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0