beauty fades, dumb is forever

1. blondin eller brunett? - redhead
2. är du oskuld? - jaa det är jag.
3. varför tog det slut mellan dig och din gamla pojkvän? - för jag träffade ny
4. hur mår du? - hungrig, och trött..
5. vilka bloggar brukar du läsa? - typ alla större bloggar + hanna wider....stedt
6. tråkigt att svara? - ja
7. vad brukar du och dina kompisar göra på fritiden? - hänga
8. vem är du kär i? - niklass
9. har du haft sex? - svarat på det, virgin..
10. har du stort rum? - har flera rum
11. har du förlorat någon vän dom senaste 2 månaderna? - nee
12. hur många har du strulat med? - under 5 iaf..
13. har du en egen dator? - jaa
14. visst är det skönt med sommarlov? - haft det länge nu, Livin the dreeaaam
15. vad hade du på dig på skolavslutningen? - var inte med..
16. älskar du dina syskon? - haha go fråga..
17. hur många blommor har du i ditt fönster? - 25
18. vad heter dina katter? - snutten, men hon är nog död..
19. vad heter dina möss? - mitt könsorgan? ehm
20. vad heter din kanin? -
21. blev du ledsen när din gammelmormor dog? - tror hon lever?
22. vad tycker du om The Challenge Boy? - är det en film?
23. hur många pennor har du i ditt rum? - hahahaha
24. vilken sorts mobil har du? - Nokia, Jag connectar people
25. Vilken blogg tycker du är bäst? - LÄNK
26. Tror du att Kissie sjunger bra? - nee.
27. om du skulle köpa en hund, vilken hund skulle du vilja ha då? - har redan hund, kamphund! 
28. vad tycker du om ana-gina? . - vem?
29. vad heter din bästa kompis? - mohammed
30. vad har du för datorer? - mac
31. spelar det nån roll om dina kompisar är fula eller söta? - självklart..
32. varför skäms du över att du inte har haft 6? - Nej, jag är glad för det!
33. favoritlåt? - just nu, lill wayne - drop the world..
34. hur många lossassyskon har du? - typ inga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0