i want a relationship where we talk like best friends, play like kids, argue like husband and wife and protect each other like siblings


i förmiddags drog jag och masken ner till storsjön, för att pressa lite. underbart väder vi har fått nu, sjuuukt skönt!!



sedan drog jag fram där det var lite folk samling, för forserums sjätteklassare hade vunnit någon tävling i stockholm



fixade sedan lite käk, skulle dock hunnit duschat och fixat iordning mig en aning. men det var inget jag hann göra innan jag skulle träffa masken igen.



vi drog bort mot trollevi där några boys lirade lite fotboll, ryckte lite i benen. man ville ju gärna hoppa in, men va ganska skönt åh sitta vid sidan åh chilla :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0