it was always you



sanna var så söt och hade städat idag när jag kom hem från skolan och arbetsintervjun (för övrigt gick den kanon). nu glor vi lite på tv och jag satt åh kladdade lite innan som ni ser på bilden över, men fick inte till den som jag ville drf jag fått ett litet utbrott som ni också ser.. snart blir det fråga olle dokumentären, mums!!


• jag vill inte säga till dig vad du ska göra och inte göra, vill inte vara sån. vill att du ska se själv vad som är rätt och fel, det är nog de som sårar mest att du inte gör de, eller helt enkelt inte bryr dig?


• du får mig att känna ibland som att du inte vet vad du vill, du får du mig att tveka, backa ett steg och bli ännu mer osäker.


• käns som att när allt käns så bra, vänder det lika snabbt? men fortsätter det i denna riktining som det känns som det gör nu, tappar du mig, för ju mindre du visar intresse ju mer tappar jag mitt.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0