if you spend too long holding on to the one who treats you like an option, you'll miss finding the one who treats you like a priority

 


de är fan sjukt hur många tankar man kan tänka. är så jävla trött för hade skit svårt åh somna igår, och sov inte så bra heller. de är bara för jag tänker så himla mycket. hatar sånna dagar, kan inte koncentrera mig på någonting. men på samma gång är de ganska skönt åh bara få tänka, man får mer klarsyn på saker och ting. och nu förstår jag väl att de är som du säger, "inte så sjukt bra". och jag har insett att jag ska sluta lägga tid på saker som jag mår dåligt av, sånt som plågar mig. för jag vet att jag är stark som person, och jag behöver ingen vid min sida för att vara de. jag har klarat mig själv sen liten, så de är väl en självklarhet att jag gör det nu med. du har fått mig att inse att livet är kort, därför inte lägga energi på onödig skit. och jag vet en del av vad jag vill börja göra med mitt liv nu som jag ser framemot åh ta tag i :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0