i'm not a one in a million kind of girl. i'm a once in a lifetime kind of woman

 

jag försöker men jag förlorar varje gång. antingen lämnar dom mig eller så lämnar jag dom.


du fick mig att vilja försöka tänka framåt, inte bara leva för stunden. jag ville inte erkänna det, och jag försökte ljuga för mig själv. men jag brydde mig faktiskt om dig. du är inte perfekt, men de är inte jag heller. allt kändes så annorlunda och du fick mig att överväga att släppa in dig. jag ville ge de ett försök, för vart kommer man i livet om man inte testar sig fram? men allt som kändes så himla bra, bara rann ur mina händer över en dag. nu är jag tillbaka på ruta ett, och jag vet inte vart jag har dig. allt bra du sa innan, började jag faktiskt tro på. men nu när dom orden kommer från din mun, lyssnar jag inte längre. för nu vet jag att de aldrig var sant, nu vet jag att du är precis som alla andra. jag ville så gärna att du skulle vara bättre, jag trodde att du var bättre. men så fel man kan ha? gråt aldrig över en kille som gör dig besviken, bara le och säg; "tack för du ger mig chansen att hitta någon bättre än dig"


they say i deseve the best, but if the best isn't you.. i dont want it

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0