I know im "awesome" so i dont care about your "opinion"

 


lalleh och rickard kom och hämtade mig och golvmoppen, så drog vi till komvux. vi skulle pratat lite med en studievägledare men dom var bara på själva komvux på tisdagar och torsdagar, nu satt dom någon annanstans så jag och lalleh bestämmde oss för att leta reda på ett telefonnummer och ringa ist. har ju en dröm om att bli behandlingsassistent så det skadar ju inte att kolla upp saker åh ting bara.



sen hämtade vi upp albin också och drog åh fiskade lite. sjukt nice väder, men efter att jag och lalleh stog och metat mört ett tag utan att få något så tröttnade vi och åkte på nya äventyr.



vi drog till skälby för att strosa runt lite, grymt mysigt



lite senare mötte vi upp antonio och mike för att ta en fika och gå i lite affärer. för er som inte visste eller förstått så är jag i kalmar igen, kom i söndags. mår så jävla bra av att få komma iväg från jönköpings trakterna ett tag, mår bra av att bo nära min fina alexandra. sen trivs zorro något enormt här nere också. känns verkligen som att man kan koppla av här nere

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0