Önske Outfit

 
 
 
 
Linne, HÄR
Shorts, HÄR
Skor, HÄR
Väska, HÄR
Armband, HÄR
 
dagens önske outfit är från bubbleroom, en otroligt bra sida.där hittar du precis allt! för alla smaker. kan garantera att det inte tar många minuter innan du hittar något du behöver på bubbleroom. allt från skor till badkläder. och det bara skriker MODE. så hör du inte hört talas om denna sidan innan (vilket jag tror du har), så kolla in den genast :) sitter just nu och kollar badkläder på bubbleroom, något jag tycker är grymt bra är att dom har sjukt snygga baddräkter och snygga bikinis som underdelen är lite längre på. det finns någonting för alla, så att alla ska kunna känna sig självsäkra på stranden. dom får verkligen en stor guldsjärna, och jag som älskar internett shopping har verkligen hittat ett perfekt ställe. det finns till och med Jeffrey Campbell. Skorna som är "2 die 4" får nog arunda här annars blir detta inlägget för långt, då det finns så mycket bra grejer att säga om bubbleroom, HISS!!
puss från smaskiis


Kommentarer
malin

Hejsan.
fin blogg du har.
jag har precis tagit upp mitt bloggande igen, kolla gärna in & läs lite.
obs, hela bloggen under konstruktion !

2012-07-11 @ 15:22:58
URL: http://jagkallashon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0