Don't worry. You may think you'll "never" get over it. But, you also thought it'd last "forever"

Eftersom jag föredrar linser istället för glasögon är min erfarenhet av denna sidan kanon. linserna levereras snabbt och är billiga!!
jag tycker aftonbladet är helt ok!
Himla bra kläder till bra priser!!
jag älskar apple, har både iphone,ipad och macbook. har aldrig varit några större problem. åh skulle aldrig kunna tänka mig att byta till något annat
diggar spotify något enormt, tycker dock inte att de bara ska funka att använda detta i mobilen om man har premium


Kommentarer
malin

sv: haha, inte direkt, min design suger, men jag kan inte göra de bättre. :p

2012-07-11 @ 15:58:15
URL: http://jagkallashon.blogg.se
Sheil

Sv. Åh ja det förstår jag :) d är bra med mig själv?
Skulle du vilja svara på min fråga på bloggen: filmtips :)
Kram

2012-07-11 @ 16:45:28
URL: http://sheil.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0