live today like it is your last day!! but pay your bills and use a condom just in case it isn't

 


mamma, joanna, niklas och jag var i borgholm och käkade glass + tog en öl igår!!



vad vore livet utan ben and jerry's ? känns som jag käkar de varje dag. haha



välkommnar fina Tuffa till familjen :) hämtade henne i fredags sen iaf, dom sa att veterinären hade tyckt de va ok, att släppa iväg henne. så förlåt för dålig blogguppdatering, men jag har fullt upp hela tiden. i helgen var vi även nere i jönköping, men kom runt ett på natten på fredagen och var uppe med tuppen sen på lördagen för att underhålla Tuffa och sedan åka och hämta möbler. allt tar längre tid nu med henne oxå, tror vi åkte för att hämta möbler runt 12.00 åh var inte klara med allt föräns 18.00. sen var vi så utmattade alla tre. nu sover lill tjejen iaf så jag får lite egen tid. då passar jag på att blogga. nu är det drygt 3 veckor kvar tills flytten. Planerna var ju att niklas får nyklen till lägenheten den 1 augusti med jobbade sedan ett tag till så han skulle komma ner efter 1-2veckor. men nu ska han nog kanske möjligtvis jobba en till månad utöver det. menmen det gör ju inget för snart bor han ju här nere i vilket fall!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0