the more you know who you are and what you want, the less you let things upset you

 


sorry för dålig uppdatering. men det har ju varit helg så. i fredags tog jag det faktiskt lungt, åh de var jävligt skönt. sen i lördags blev jag dock väldigt party sugen och drog hem till A för lite förfest sen vidare mot krogen med boysen. träffade massa awesome människor och hade en hel rolig kväll, kan ju dock säga att olearys på en lördag var de lite fart på i kalmar iaf jämfört med onsdagar!! sen på söndagen blev det en tripp fram och tillbaka till forserum, för att umgås lite med familjen, de behövde jag verkligen. lagade lite mat och bara hade det mys innnan vi drog tillbaka till kalmar sen igen.


söta golvmopp åh jag gick precis upp, nu hoppas jag att min fina vän alexandra ska vakna snart så vi kan leka lite!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0