the truth is...... you never deserved me

image description


så här blev resultatet, men jag kan inte bestämma mig för om jag faktiskt vill bli rödhårig igen eller om en månad eller något slinga mig ljust igen + några ljusbruna slingor för att få tillbaka färgen jag hade på bilden under.



imorgon kommer världens jobbigaste dag, många tråkigheter på samma gång. men vad ska jag göra? man får helt enkelt ta de som de kommer och göra de bästa av situationen, de hjälper ingenting att deppa ihop. även om de kan lätt bli så, men jag ska göra vad jag kan för att ta mig ur detta helvete så fortsom möjligt. som jag sa till en bra vän en gång, går du igenom ett helvete, stanna inte upp för då blir du kvar, fortsätt bara gå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0