im so glad i have you to go to hell with


 

idag är det underbara lördag, och tänkte lite senare idag hinna med att lägga upp lite "shopping" från senaste dagarna eftersom jag inte hunnit med detta innan. och ska försöka gottgöra er med några inlägg idag.

 

image description

 

igår var en ganska chill dag, först skolan med en liten sovmorgon (skööönt). sen hade patricia utvecklingssamtal efter skolan så väntade på henne, gjorde några uppgifter jag missas i bilden osv. sen drog vi till hennes syster på öxnehaga en sväng, och eftersom Milton (ni vet min förra söta papillon?) bor på öxnehaga passade vi på att träffa honom med. första gången jag såg honom sen han bytte hem, grymt mysigt och träffa han, kände dock inte igen han i sättet eller så. jag och patricia köpte påskägg, mums!! BULT!! hängde sedan hemma hos mamma och mattias helva kvällen typ, sen när dom skulle nana drog vi hem. hann väl vara hemma ca tio min innan de knackade på dörren och vi drogs med på fest. lyckad kväll!!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0