if payback is a bitch and revenge is sweet im gonna be the sweetest bitch you'll ever meet


åh, jag blir så jäkla trött på folk som ska hålla på och sno grejer av en kompis? jag låter dom lixom vara hemma hos mig och så ska dom ta grejer. först typ min ralph lauren parfym, sen vet jag inte hur många iphone laddare som är borta och nu mina silikondroppar de är säkert massa andra grejer också som jag bara inte lagt märket till än. blir så trött när dom vet att dom får låna om dom bara frågar. ja menar känns inte de bättre åh bara fråga istället för att sno? visst silikondropparna kan jag köpa nya idag dom ligger bara på runt 200kr, men de är så jäkla surt när man väl behöver något och så är de borta. har folk ingen skam i kroppen eller? för fan skaffa er lite egna cash och köp egna grejer, eller helt enkelt använd munnen och fråga ifall ni får låna, jävligt svårt eller?



Kommentarer
Alexandra

We'll find them and hunt them down baby ;) <3

Vet hur det känns, nån av mina vänner snodde mina stövlar som kostade 3400:- Sinnes att man kan göra så.

2012-04-18 @ 13:17:56
URL: http://frokenwagner.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0