ensamt är starkt?

känns som jag sprungit ett maratonlopp, så slut är jag i hela kroppen utan en enda fysisk ansträgning idag. mer psykiskansträgning. och du kan ju fortsätta påpeka hur stark jag är och kanske tusen gånger till, för de är ungefär så många gånger jag hört de. och visst jag kan erkänna att jag är stark, tatt igenom mig mycket osv men för det behöver de inte betyda att jag klarar av allt? de kom så mycket på en gång, och jag vet inte hur jag ska klara av kvällen, jag menar hela eftermiddagen har jag spenderat hos familjen, för jag har inget hem längre, inte som jag ser det iaf. jag vill inte vara där, orkar inte vara där. och ja, jag har nått botten, den vanliga michis hade sagt "ja jag har nått botten, men är uppe på toppen på nolltid" men denna gången är annorlunda, mycket annorlunda...


Kommentarer
Anonym

Du vet väl om att Du är värdefull

att Du är viktig här och nu

att Du är älskad för Din egen skull

för ingen annan är som du

2012-04-18 @ 22:37:05
Jejje

Finns ALLTID för dig kusin! vad det än är! love you(L)

2012-04-19 @ 18:54:00
Smaskiis

jag vet underbara kusin, älskar dig <3

2012-04-19 @ 21:46:33
URL: http://smaskiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0