a tongue have no bones but it can break a heart

är i kalmar igen denna veckan. kände att jag behövde komma ifrån allt ett tag, koppla av lite. träffa min fina vän alexandra och slippa vara själv om kvällarna då man tänker mest, och de undviker jag gärna för då slipper man känna. men jag blir påmind mycket mer än vad jag väntat mig här i kalmar. det är sjukt svårt. men försöker se allt ljust. och tänka så possitivt som möjligt. kan ju säga att man verkligen märkar vilka som är ens vänner och inte nu när man går igenom en jobbig period. Måste bara tack sanna grymt mycket för vilken otrolig vän hon är, och för att hon verkligen visar att hon finns där och bryr sig. verkligen en toppen vän, och jag hoppas hon vet att jag finns där lika mycket för henne <3


Kommentarer
Anonym

du behöver absolut inte tacka! mer jag som ska tacka dig min fina <3 & som jag sa till dig så är det bra om du kommer iväg lite, även om kalmar kan påminna dig mycket så tror jag att din lägenhet påminner dig mer. slappna av & försök ha kul denna veckan nu, när du kommer hem så väntar jag på dig min fina vän! ta hand om dig, kramar! <3

2012-04-23 @ 14:32:16
URL: http://duvethonsannna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0